FAQ / veelgestelde vragen
Kunstabonnement
ik ga verhuizen
Ik heb een kunstabonnement en ik ga verhuizen. Wat nu? Simpel! Stuur me via het contactformulier de voor- en achternaam en het huidige adres waar het abonnement opstaat en schrijf er duidelijk bij naar welk adres de resterende maanden gestuurd mogen worden. Heb je je ordernummer bij de hand? Zet deze er dan ook bij!
wanneer ontvang ik de kunstkaart?
Bestel je een losse kunstkaart van een maand die al geweest is? Dan ontvang je deze meestal binnen twee dagen in je brievenbus. De kunstkaarten van de aankomende maand worden altijd de eerste week van de desbetreffende maand gestuurd. Bijvoorbeeld: Het is 26 januari en je bestelt de kunstkaart van februari, dan ontvang je eerder al een verwerkingsbevestiging maar de kaart wordt op 1 februari verstuurd.
Hoe weet ik dat mijn abonnement afloopt?
Wanneer jouw kunstabonnement afloopt ontvang je op jouw laatste kaart een grote rode stempel op de achterkant die dat aangeeft. De stempeltekst geeft aan hoe je kunt verlengen.
Opzeggen
Jammer dat je de kunstkaarten niet meer wilt ontvangen. Natuurlijk kun je altijd losse kaarten bestellen en op ieder moment weer een nieuw abonnement afsluiten. Voor je huidige abonnement geldt: De prijs en oplage van de kunstkaarten zijn gebaseerd op het aantal abonnees. Wanneer je dus voor drie maanden bestelt en betaalt, is het systeem hiervan afhankelijk. Halverwege je abonnement opzeggen kan daarom niet. Omdat je nooit toestemming hebt gegeven voor een automatische afschrijving of automatische verlenging, loopt je abonnement af als de door jouw bestelde en betaalde termijn is verstreken. Dat gaat dus helemaal vanzelf en je hoeft er niks meer voor te doen!
verzending
levertijd
Vanzelfgspreken doe ik mijn best alles zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer een product op voorraad is (indien anders staat dit aangegeven) wordt het meestal binnen drie werkdagen verzonden. Wanneer een product bijvoorbeeld nog gedrukt moet worden kan er een kleine vertraging ontstaan, het blijft immers kunst en handwerk. Heb je een product voor een bepaalde datum nodig? Neem dan even contact op!
ophalen / atelierbezoek
Werken die in grotere oplage gemaakt worden en via de post te verzenden zijn, kunnen niet worden opgehaald in het atelier. Heb je interesse in een autonoom werk en wil je een bezichtiging inplannen? Neem dan contact op.
duurzaamheid
Ik ben geen fan van plastic, maar kunst dient veilig verzonden te worden. Waar mogelijk wordt het werk in karton verpakt, en wanneer de bescherming meer zekerheid behoeft, gebeurt dat zoveel mogelijk met gerecyclede verpakkingsmaterialen. Daarom nodig ik je uit de verpakkingen zelf ook opnieuw te gebruiken.